May 3

Ապրիլ ամսվա մաթեմատիկայի հաշվետվություն

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։ Այո։
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։Այո։
  • Մասնակցե՞լ ես «Մոգականը մաթեմատիկայում/Մաթեմատիկական հնարքներ և մոգական քառակուսիներ» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։Այո։
  • Լրացրու բացթողումներդ: Բացթողում չունեմ։
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։ Այո։
  • Մասնակցե՞լ ես  ապրիլ   ամսվա մաթեմատիկական  ֆլեշմոբին։ Այո։
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։ Սովորաբար երկուսն էլ, բայց այս ամիս միայն առաջինն եմ կատարել։
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։ Մայրիկիս։
  • Գնահատիր ապրիլ ամսվա քո աշխատանքը՝ 1-10 միավորյաին համակարգով: 9
  • Կատարո՞ւմ ես լրացուցիչ մաթեմատիկական աշխատանքներ: Այո։
  • Ի՞նչ կավելացնես հաշվետվությանդ: Ոչ մի բան։


Posted May 3, 2024 by Մաքս Առաքելյան in category մաթեմատիկա

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*