January 8

Հանրակրթական դիջիթեք 2024 ստուգատես

  1. Իմ ուսումնական  բլոգը․ ո՞ր հարթակն եմ ընտրել և ինչո՞ւ։ Ես օգտվում եմ edublogs.org հարթակից, որը ինձ համար բացել էր ընկեր Մարգարիտա Թամազյանը։
  2. Ի՞նչ համակարգչային ծրագրերի եմ տիրապետում։ Ես տիրապետում եմ Paint, power point, Word, wordclouds.com,www.leonardo.ai, LogoMaker, googlemaps,Quizizz, Googleforms համակարգչային ծրագրերի:
  3. Ո՞ր համակարգչային ծրագիրն եմ  առավել շատ օգտագործում և ինչու՞։ Առավել շատ օգտագործում եմ word և paint, քանի որ հանձնարարությունները ավելի հաճախ այս ծրագրերն են պահանջում։
  4. Ի՞նչ համակարգչային նոր ծրագիր եմ  սովորել  դպրոցում կամ դպրոցից դուրս (ո՞ր ուսումնական կենտրոնում)։ Բոլոր այս ծրագրերը սովորել եմ դպրոցում։
  5. Սովորող-սովորեցնող ի՞նչ  նախագծի եմ մասնակցել, իմ սովորած ծրագիրը ինչպե՞ս է կիրառում։ Վերջերս քոլեջում սովորող-սովորեցնող նախագծում սովորել եմ googlemaps ծրագրով աշխատել։

Լոգոներ


Posted January 8, 2024 by Մաքս Առաքելյան in category Դիջիթեք 2024, մաթեմատիկա

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*